• موزاییک لاشه کریستالی مشکی
  • موزاییک لاشه کریستالی مشکی

موزاییک لاشه کریستالی مشکی

اصفهان، منطقه صنعتی دولت آباد

قیمت در تماس

نوع : فروش
تاریخ : 7 فروردین 1403
وضعیت : جدید
ضمانتنامه : بله

توضیحات

یکی ازخرید های عالی برای طراحی فضای مدرن و جذاب،خرید موزاییک لاشه کریستالی مشکی با سنگ لاشه تیره می باشد. موزاییک لاشه کریستالی یک محصول جدید و منحصر بفرد در بازار موزاییک است. این محصول با استفاده از سنگ مشکی تیره، یک نمای جذاب و زیبا به محیط اضافه می کند. همچنین باعث ایجاد یک حس عمق و فضا می شود.

ویژگی های ساختی محصول

این محصول با ابعاد 40*40 و ضخامت 35 میلیمتر، مناسب برای استفاده در محیط های مختلفی از جمله پارکینگ منازل، مجتمع های مسکونی، ادارات، سالن ها، تالارها و ویلاها است. با توجه به نوع ساخت اتوماتیک، این محصول با دقت بالا و کیفیت عالی تولید می شود.

ویژگی‌های برجسته

  1. شباهت با سنگ طبیعی: موزاییک لاشه کریستال سنگ و رنگ آن به گونه‌ای انتخاب شده است که به شدت به سنگ طبیعی شباهت دارد.
  2. مناسب برای مکان‌های مختلف: با توجه به مقاومت و کیفیت بالای سنگ بکار رفته در این موزاییک، این محصول برای پارکینگ منازل، مجتمع‌های مسکونی، ادارات و حتی تالارها و ویلاها انتخاب ایده‌آلی محسوب می‌شود.
  3. تنوع جدید طراحی و ابعاد: موزاییک لاشه کریستال با ایده ای جدید در طراحی‌ و ساخت، امکان انتخاب مطابق با سلیقه های مختلف را فراهم می‌سازد.
  4. ساب اسیدی: با استفاده از روش ساب اسیدی، سطح سنگ مشکی تیره یک ظاهر براق و جذاب پیدا می کند. این عمل باعث می شود نور در سطح آن بازتاب کند و به طور کلی زیبایی محیط را افزایش دهد.

استفاده های متنوع موزاییک لاشه کریستالی

موزاییک لاشه کریستالی به دلیل طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالای خود، برای استفاده در محیط های مختلفی آماده شده است. از جمله پارکینگ منازل، مجتمع های مسکونی، ادارات، سالن ها، تالارها و ویلاها مناسب است. این محصول با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود، یک انتخاب برتر برای طراحی کف پوش است.

موزاییک لاشه کریستالی یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک حس مدرن و زیبا در طراحی داخلی خود هستند. این محصول با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود، یک انتخاب برتر برای طراحی کف پوش است. با استفاده از موزاییک لاشه کریستالی، شما می توانید یک فضای زیبا و جذاب را برای خود و مهمانان خود ایجاد کنید.

اصفهانموزاییک

شمارهتماس: 09133000292

پیامرسانها:09306300292

وبسایت:https://esfahanmosaic.ir

کانالتلگرام: https://t.me/esfahanmosaic_ir

کانالایتا: https://eitaa.com/esfahanmosaic

پیجاینستاگرام: https://instagram.com/esfahanmosaic

هنگام تماس با فروشنده برای دریافت یک معامله خوب، آگهی تیتر را ذکر کنید.

موقعیت

اصفهان، منطقه صنعتی دولت آباد
یکی دیدگاه بنویسید
واتساپ

ارسال پیام

ارسال پیام
نکات ایمنی برای معامله
  1. استفاده از مکان امن برای دیدار
  2. از معاملات نقدی خودداری کنید
  3. مراقب پیشنهادات غیر واقعی باشید
تماس با صاحب آگهی

تبلیغات

advertisment
بالا