سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

 پورتال گروه صنعتی بارز بازار چارسو آژانس هواپیمایی قصر شیرین http://iran-mg.com/cars/7/mg-gs کیف و کفش BAXAR

فروشگاه آنلاين کيف و کفش های طبی، راحتی و مجلسی  فروشگاه آنلاين کيف و کفش های طبی، راحتی و مجلسی

بیمه شخص ثالث بدنه قسطی سفارش آنلاین خرید اینترنتی    بیمه شخص ثالث بدنه قسطی سفارش آنلاین خرید اینترنتی

سولاردام من

mci/fa/target.html&fid=q6oKv0a2Lk

يخچال سايد بای سايد LG ال جی

کتاب بازاریابی آسانتر از آن است که می اندیشی( 150 تکنیک عملی برای فروش و بازاریابی موفق )

Add to Favourites
قیمت: 125,000 ریال
تماس : 03136270251
09138049704
Added ۱۳۹۸-۰۲-۲۳ ۲۳:۰۷:۴۳

توضیحات آگهی

کتاب "بازاریابی آسانتر از آن است که می اندیشی( 150 تکنیک عملی برای فروش و بازاریابی موفق )" مولف: سید مجید شهیدی ناشر:انتشارات دانش پژوهان برین سال چاپ:1395 قطع:رقعی؛112 صفحه این کتاب به کارآفرینان،فروشندگان،بازاریابان ، ویزیتورها، منشی ها ،مسئولین دفاترمدیر عامل ،پرسنل بخش فروش و بازاریابی توصیه می شود . بخش هایی از کتاب "بازاریاب و فروشنده امروزی باید مطلع،مسلط ،هوشیارو در یک کلام ،حرفه ای باشد تا جایگاه خود را در میان سایر بازاریابان و فروشندگان متمایز نماید و بدین شکل در میدان رقابت باقی بماند.لذا این کتاب بر آن است تا شما را به تکنیک ها و ابزارهایی مسلح نماید تا موفقیت خود را به عنوان یک بازاریاب و فروشنده جشن بگیرید. این کتاب از آن دست کتابهایی است که اگر حرفه بازاریابی را برای آینده شغلی خود در نظر گرفته اید،باید یک نسخه از آن را همواره در کنار دست خود داشته باشید. چیزی شبیه هند بوک برای رشته بازاریابی و فروش حرفه ای. برخی از نکات: • برای هریک از مکالمات تلفنی خود از قبل برنامه ریزی کنید ،ابتدا تمام مکالمه را در ذهنتان تمرین کنید ،مجسم سازید که پیشاپیش در این کار موفق شده اید و حالا می خواهید این موفقیت را تکرار کنید. • در تماس اول با یک منشی از جمله ای امری، مودبانه و سریع استفاده کنید به عنوان مثال ،"آقای جعفری، لطفا" و از به کاربردن عباراتی با بار منفی نظیر "ببخشید مزاحم شدم" یا "خسته نباشید" استفاده نکنید . • چنانچه مشتری با شما تماس گرفت ،پیشنهاد می شود در سومین زنگ، به او پاسخ دهید؛زودتر از آن ، خود را بیش از حد مشتاق نشان داده و دیرتر از آن نوعی بی احترامی تلقی خواهد شد . • اگر لحن صدايتان نامناسب باشد ممكن است پاسخ نامناسبي دريافت كنيد. در بيشتر موارد، با به دست آوردن لحن صداي خوش بينانه و مطمئن، مي توانيد ديگران را در مسير موافقت با خودتان همراه كنيد. • در مذاکرات گشاده رو، مودب، صادق ، منطقی، مسلط ،راز دار، منصف و صبور باشید ،ارتباط چشمی صحیح برقرارکنید و وارد مسائل شخصی و خانوادگی نشوید. • سه‌چهارم تصميمات مشتريان براي خريد كالا يا خدمت در نقطه خريد شكل مي‌‌گيرد. • 98 درصد از فرایند خرید توام با احساس و تنها2 درصد آن با منطق توام است.لذا مشتری باید از شما خوشش بیاید تا خرید کند. • 5 ثانيه اول هر ملاقاتي از 5 دقيقه بعدي اش، مهم تر است.پس تاثیر ملاقات اول را جدی بگیرید . • 55 درصد از یک ارتباط موثر به شکل ظاهری و زبان بدن ،38 درصد به نوع گفتار و استفاده از کلمات و تنها 7 درصد به محتوای کلام بستگی دارد .از این رو به زبان بدن خود و طرف مقابل دقت کنید . • و..."

مکان آگهی

اصفهان, اصفهان
خیابان حکیم نظامی

دکتر بابک باب شریف - متخصص چشم و فوق تخصص جراحی پلاستیک پلک-زیبایی و لیزر